چگونه یه وبلاگ خوب و پرکاربر داشته باشیم؟

                    چگونه یه وبلاگ خوب و پرکاربر داشته باشیم؟

سلام،من مازیار امروز اومدم بهتون یاد بدم که چجوری وبلاگ بسازید!برای اینکه بتونین یه وبلاگ خوب و پر کاربر داشته باشید باید این چند موردو که میخوام بگم یاد بگیرید!

1)اول به یه سایت خوب برای ایجاد وبلاگ نیاز دارید!سایت زیادی وجود دارد که میتوان در آن وبلاگ ایجاد کنید!

سایت هایی مثل بلاگفا و پرشین بلاگ و بلاگ اسکای و سایت های نظیر آن...،اما  بلاگفا یه اشکالیم داره که نمیشه در وبلاگ ایجاد شده کد تبلیغاتی گذاشت. اما من به شما من به شما بلاگ اسکای را توصیه میکنم!

2)برای وبلاگتون یه قالب خوب و ساده بسازید!اگه بلد نیستید قالب بسازید میتونین مثل من از سایت های موتبر مثل پیچک استفاده کنین!

3)برای اینکه روز به روز تعدا آمار بازدید کنندگانتان بیشترو بیشتر شود همیشه به نظرات و پیشنهادات کاربران عمل کرده  و حداقل هر 8 روز یک بار وبلاگتان را آپ کنین!

4)یکی دیگر از راه های زیاد شدن آمار تبادل لینک با سایت ها یا وبلاگ های دیگر است!وبلاگهایی مانند تاریخ کهن و یا music4you.

 

کول پد تاشو لپ تاپ مودم پر سرعت همراه 3G (برند DLink) عطر بریتنی اسپیرز ادکلن آدیداس

   ویندوز 8 آمد!!!

   کلیک کنید

   ادکلن  Chi Chi        

   باکس چی

نظرات 2 + ارسال نظر
فراز پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://faraz66.blogfa.com

من را لینک کن

فراز شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://faraz66.blogfa.com

من را با جالب وسرگرمی لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد