گوگل پلاس چیست؟

گوگل پلاس چیست؟

این سرویس هم اکنون در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است تا به تست سرویس گوگل پلاس بپردازند. در صورتی که شما نیز میخواهید از تست کنندگان سرویس جدید گوگل باشید باید به اینجا رفته و با زدن دکمه‌ی Keep me Posted تقاضای دعوت نامه کنید.

گوگل پلاس چیست - ۱

گوگل پلاس چه امکاناتی به کاربران خود میدهد؟
همانگونه که در صفحه ی گوگل پلاس می توانید ببینید ، هدف از این سرویس متصل کردن کاربران گوگل به یکدیگر و افزایش تعاملات آنهاست. به همین جهت گوگل سرویس هایی را در بخش پلاس ارائه میکند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم :

حلقه های گوگل:
گوگل پلاس چیست - ۲
شما با افراد مختلف چیزهای مختلفی به اشتراک می گذارید. دیگر به اشتراک گذاری موارد مناسب با افراد مناسب نباید سخت باشد. حلقه ها به شما کمک می کنند که دوستان صمیمی خود را در یک حلقه، والدین در حلقه دیگر و رئیس خود را به تنهایی در حلقه دیگری جای دهید! حالا راحت تر میتوانید اطلاعات خود را با حلقه ها به اشتراک بگذارید.

Sparks:
شما وارد این بخش میشوید و علاقمندی های خود را معرفی میکنید. Sparks به دنبال ویدیوها ، عکس ها ، لینک ها و مطالبی می گردد که فکر می کند شما دوست دارید و آنها را برای شما جمع میکند، پس در زمانی که وقت آزاد دارید همیشه چیزی برای دیدن، خواندن و به اشتراک گذاشتن خواهید داشت. شما همچنین میتوانید spark های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

HangOuts:
گوگل پلاس چیست - ۳

با استفاده از Hangouts، ملاقات های برنامه ریزی نشده برای اولین بار به وب می آید. چت ویدئویی گروهی تا ۱۰ نفر آنلاین با یکدیگر. ارسال پیام از طریق موبایل به چند نفر همزمان .

گوگل پلاس چیست - ۴

منبع : 3che

اگر کد گوگل پلاس را برای وبسایت یا وبلاگ خود میخواهید اینجا کلیک کنید!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
کمیل سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

الیاس منم کمیل خوبی گوزن چه خبر من تو خواجه نصیر درس میخونم جواب نظرم را بدی

اول آخر آدم نشدی، من تو امام علیم!!!
به آرزوی آن روز که گوشات کوتاه شه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد